retourneren, garantie & klachten
Retourneren van artikelen
- Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na aankoopdatum.
- De kosten voor het retour sturen van een artikel of artikelen zijn voor eigen rekening.
- Wij bieden geen (om)ruilservice.
- Niet goed geld terug ook voor afgeprijsde artikelen.
Retourzending aanmelden
Als u het gekochte artikel retour wilt sturen.. Regel dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Het aanmelden van de retour kan per e-mail info@bijdaandewinkelonline.nl telefonisch 030 - 2680386 (10:00u-16:00u) of schriftelijk naar het onderstaande adres.. Vergeet niet het ordernummer te vermelden.
Stuur het artikel(en) die u wilt retourneren, ongedragen en met originele prijskaartje en bij voorkeur in de originele verzenddoos en voldoende gefrankeerd naar het onderstaande adres.; (Vermeld op je retourzending duidelijk het ordernummer.)
BijDaandewinkelonline.nl
afd. webshop o.v.v ordernummer
Hessenweg 194
3731 JN De Bilt
Nederland
De verwerking van een retour duurt circa 3 werkdagen, het aankoopbedrag wordt teruggestort naar de rekening waarmee de betaling werd voldaan.
Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een afhaallocatie zullen gecrediteerd worden minus €7,25 verzendkosten.
Garantie levering
Wij geven om onze artikelen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Informeer ons via info@bijdaandewinkel.online.nl onder vermelding van het ordernummer wat het geconstateerde gebrek is. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bijdaandewinkelonline.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.